Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Η άσεμνη εμφάνιση


Μία ημέρα, πού πήγα στο Γέροντα Πορφύριο, συνάντησα εκεί κάποιες κοπέλες, πού είχαν πάει κι αυτές να τον δουν. Ήταν, όμως, άσεμνα ντυμένες. Κουβέντιαζε, λοιπόν, μαζί τους ο Γέρων Πορφύριος για διάφορα πνευματικά θέματα, αλλά δεν τους έκανε καμιά παρατήρηση για την εμφάνισή τους. Εγώ, ομολογουμένως, αγανάκτησα εσωτερικά μ' αυτές τις κοπέλες, πού πήγαν σ' ένα τέτοιο άγιο Γέροντα ντυμένες κατ' αυτόν τον τρόπο, αλλά σκανδαλίσθηκα και από το γεγονός ότι ο Γέρων Πορφύριος δεν τους έκανε παρατήρηση...
Όταν έφυγαν οι κοπέλες, χαμογελώντας μου είπε: «Κύριε τάδε, εγώ δεν είμαι αυστηρός, όπως είσαι εσύ». Βέβαια, αμέσως κατάλαβα ότι είχε συλλάβει τη σκέψη μου και τον σκανδαλισμό μου. Όμως, τον ρώτησα: «Γιατί το λέτε αυτό, Γέροντα»; Μου είπε τότε: «Ήρθαν αυτές οι κοπέλες εδώ μ’ αυτή την άσεμνη εμφάνιση και δεν τους έκανα παρατήρηση. Εγώ έχω μια άλλη τακτική• διότι, ακόμη κι αν τους μιλούσα για την εμφάνισή τους, αφού δεν έχουν πίστη στο Χριστό, δε θα συμμορφώνονταν. Προσπαθώ πρώτα να τις φέρω στην πίστη του Χριστού καί, τότε, μόνες τους θα καταλάβουν το λάθος τους καί θα διορθωθούν».
Από το βιβλίο: «Ο Γέρων Πορφύριος» του Κλ. Ιωαννίδη
Read more: http://www.pentapostagma.gr/2010/09/blog-post_1363.html#ixzz10SHtS62s
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...