Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Τηλεοπτική σειρά «Μίλα μου» του Κυπριακού καναλιού τηλεόρασης Sigmα

Δεν είμαι ο κατάλληλος για να μιλήσω, αλλά θα το κάνω γιατί δεν μπορώ να σιωπήσω.
Σας συστήνω τον ιστότοπο "www.pemptousia.gr" του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ και πιο συγκεκριμένα στο WEBTV την παρακολούθηση των επεισοδίων της τηλεοπτικής σειράς "ΜΙΛΑ ΜΟΥ" που παρουσιάστηκε από το κανάλι SIGMA ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟ 2007 σε 143 επεισόδια.
Πρόκειται για θαυμάσια δημιουργία με επίκεντρο το αδιέξοδο των κοινωνικών προβλημάτων της εποχής μας και την πραγματική διέξοδο της ορθόδοξης εκκλησίας μας. Ότι και να πω είναι πολύ λίγο.
Ζήλεψα πραγματικά τους Ρώσους δημιουργούς του ΟCΤΡΟΒ, του ΤΣΑΡΟΥ, του ΙΕΡΕΩΣ, αλλά οι Κύπριοι αδελφοί μας δημιούργησαν κάτι πιο σύγχρονο και άμεσο στη σημερινή πραγματικότητα που μιλάει στις καρδιές των πληγωμένων από την αμαρτία.
Συγχωρέστε μου την πολυλογία, αλλά οφείλεται στον ενθουσιασμό, που μου μετέδωσε η παρακολούθηση μόλις του 1ου επεισοδίου της σειράς.
Επίσης συστήνω την παρακολούθηση του ντοκυμαντέρ "ΥΠΕΡΒΑΣΗ" αφιερωμένο στον συνθέτη ΣΤΕΛΙΟ ΠΙΣΗ, τον δημιουργό των στίχων και της μουσικής της παραπάνω σειράς και όχι μόνο. Στο κρεβάτι του πόνου καθηλωμένος εδώ και χρόνια και κουνώντας μόνο τα δάκτυλα του, με το ποντίκι του Η/Υ γράφει στίχους και μουσική και κάτι παραπάνω, δίνει παράδειγμα υπομονής και εμπιστοσύνης στον Χριστό μας.
Με τιμή
Βασίλειος Ν. κατζικάς
Συνταγματάρχης ε.ε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...